Telepraca: Praca wykonywana zdalnie przez Internet
Telepraca, zwana również pracą zdalną, to model wykonywania obowiązków zawodowych poza tradycyjnym miejscem pracy, zazwyczaj z wykorzystaniem nowoczesnych technologii teleinformatycznych….
Telepraca, zwana również pracą zdalną, to model wykonywania obowiązków zawodowych poza tradycyjnym miejscem pracy, zazwyczaj z wykorzystaniem nowoczesnych technologii teleinformatycznych….
Targetowanie reklam to strategia marketingowa polegająca na precyzyjnym kierowaniu treści reklamowych do określonej grupy odbiorców na podstawie ich cech demograficznych,…
Środki pieniężne online to cyfrowe zasoby finansowe dostępne w formie elektronicznej, które mogą być wykorzystywane do transakcji internetowych, przechowywane na…
Środowisko wirtualne to cyfrowa przestrzeń symulująca rzeczywistość lub tworząca interaktywną rzeczywistość alternatywną, w której użytkownicy mogą wykonywać określone działania. Może…
Śledzenie afiliacyjne (affiliate tracking) to proces monitorowania i analizowania aktywności użytkowników, którzy trafili na stronę internetową lub dokonali konwersji poprzez…
Śledzenie użytkowników (User Tracking) to proces zbierania i analizowania danych o aktywności użytkowników na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych oraz…
Ścieżka konwersji to proces, który użytkownik przechodzi od pierwszego kontaktu z marką do wykonania pożądanej akcji, takiej jak zakup, zapis…
Szyfrowanie SSL (Secure Sockets Layer) to technologia zapewniająca bezpieczną transmisję danych między użytkownikiem a serwerem internetowym. Jest stosowana w celu…
Sprzedaż up-sell (upselling) to strategia sprzedażowa polegająca na zachęcaniu klienta do zakupu droższej, bardziej zaawansowanej lub wyższej jakości wersji produktu…
Sprzedaż krzyżowa (cross-selling) to strategia sprzedażowa polegająca na oferowaniu klientowi produktów lub usług komplementarnych do tych, które już kupił lub…