Cold Outreach: Aktywne pozyskiwanie klientów przez kontakt
Cold Outreach to strategia marketingowa i sprzedażowa polegająca na inicjowaniu kontaktu z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi lub inwestorami, którzy wcześniej…
Cold Outreach to strategia marketingowa i sprzedażowa polegająca na inicjowaniu kontaktu z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi lub inwestorami, którzy wcześniej…
Cold email to strategia marketingowa polegająca na wysyłaniu e-maili do potencjalnych klientów, z którymi nadawca nie miał wcześniej żadnego kontaktu….
Click-through Rate (CTR), czyli współczynnik klikalności, to kluczowy wskaźnik efektywności kampanii marketingowych i reklam internetowych, który mierzy stosunek liczby kliknięć…
ClickBank to jedna z największych na świecie platform afiliacyjnych, która łączy sprzedawców cyfrowych produktów i usług z partnerami afiliacyjnymi. Umożliwia…
Chatbot to program komputerowy wykorzystujący sztuczną inteligencję (AI) lub wcześniej zaprogramowane reguły do prowadzenia automatycznych konwersacji z użytkownikami. Może funkcjonować…
Call to Action (CTA) to kluczowy element marketingowy i sprzedażowy, który ma na celu skłonienie użytkownika do podjęcia określonego działania….
BUMP Offer (ang. „Bump Offer”) to strategia sprzedażowa wykorzystywana w e-commerce i marketingu internetowym, polegająca na dodaniu do głównej oferty…
Business Manager to narzędzie stworzone przez Meta (dawniej Facebook), które umożliwia firmom, agencjom marketingowym oraz zespołom zarządzanie kampaniami reklamowymi, stronami…
Biznes online to model działalności gospodarczej prowadzony za pośrednictwem internetu, w którym produkty, usługi lub treści są sprzedawane, promowane lub…
Branding osobisty (ang. personal branding) to proces budowania i zarządzania własnym wizerunkiem w sposób świadomy, spójny i strategiczny, aby wyróżnić…