Dzisiaj jedną z najlepszych reklam jest Facebook i reklamowanie się na tym ogromnym portalu, a dokładnie prowadzenie strony firmowej. W tym artykule poznasz kilka porad jak prowadzić Fanpage. Najważniejsza jest reklama i dawanie ludziom o sobie znać. Już dawno zauważono, że nie wystarczy oferować dobrych produktów czy usług, aby ludzie próbowali dostać się do nas drzwiami i oknami prawda.

Jak Prowadzić Fanpage

Sposoby promocji

Jako że reklama dzieli się na nowoczesną oraz tradycyjną, wydaje się, że możemy skorzystać z obu form reklamy i dopiero wtedy możemy mówić o sukcesie. Czasami dostępnych jest tak wiele rodzajów reklam, że nie musimy korzystać z nich wszystkich, szczególnie że zazwyczaj nie należy to do tanich przedsięwzięć.

Dodatkowo tak nie każda reklama zadziała w przypadku każdego produktu albo usługi. Prowadzenie fanpage na pewno należy do reklam nowoczesnych, na które naprawdę warto zwrócić uwagę. W reklamie bardzo ważne, jak nie najważniejsze jest dobranie odpowiedniego rodzaju przekazu do usługi, albo do sprzedawanego produktu.

Reklama nowoczesna taka jak reklama internetowa nie będzie działała tak dobrze w przypadku osoby świadczącej usługi w małym mieście, polegającej na przykład na wykończeniu wnętrz czy wykonywaniu dachów. W takim przypadku lepiej sprawdzi się bardziej tradycyjna metoda, czyli ulotki, czy plakaty. Ewentualnie billboardy, czyli taka większa ulotka.

Idealne będą też wizytówki. Wszystko zależy więc od konkretnej branży, lokalizacji i oferowanych usług czy produktów. Jeśli chodzi o prowadzenie fanpage, to tutaj ważnych jest bardzo wiele elementów. Jakich?

Jak prowadzić Fanpage małej firmy

O prowadzeniu fanpage nie trzeba wiedzieć wiele, przynajmniej na początku. Konieczna jest wiedza podstawowa, a więc to, co właściwie na tym fanpage’u powinno się znaleźć. Celem prowadzenia strony firmowej na platformie Facebook jest między innymi to, aby dobywać jak najwięcej obserwujących i polubień. Polubienia oznaczają, że dana osoba jest zainteresowana publikowanymi przez nas treściami i usługami.

Zdobywanie kolejnych użytkowników powinno być procesem ciągłym. Im więcej polubień, tym większa szansa na to, że ktoś skorzysta z naszych usług, lub przekaże naszą „wiadomość” dalej. Jeśli grono osób obserwujących cały czas się powiększa, jesteśmy na dobrej drodze.

Dobrze prowadzony fanpage to taki, gdzie co jakiś czas, najlepiej kilka razy w tygodniu, pojawiają się jakieś nowe informacje. Gdzie piszemy o nowościach, wstawiamy ciekawostki i ogólnie dzielimy się z czytelnikami naszą pasji. Media społecznościowe mogą również służyć do promowania programów partnerskich, lub innych form współpracy między przedsiębiorcami. Czy już wiesz jak prowadzić Fanpage ?

Płatna reklama w mediach społecznościowych

Na platformach społecznościowych można oczywiście reklamować się również za pomocą płatnych kampanii reklamowych. Facebook dostarcza bardzo rozbudowane narzędzia promocyjne. Przy odrobinie szczęścia, można liczyć również na darmowy kod promocyjny dla początkujących reklamodawców.

Do tej pory media społecznościowe kojarzyły nam się jako źródło darmowego ruchu. Niestety te czasy minęły bezpowrotnie. Pewnie każdy już słyszał o tzw. cięciu zasięgów przez Facebook. Podobna sytuacja ma miejsce w innych kanałach społecznościowych. Nie należy jednak z tego powodu rezygnować całkowicie z używania w biznesie tego medium. Wręcz przeciwnie.

Jak korzystać z kanałów społecznościowych w biznesie

Odpowiednio wykorzystany kanał społecznościowy może przynieść bardzo wiele korzyści. W marketingu panuje zasada, że jeśli zainwestowana złotówka przyczyni się do powstania wartości dodanej, warto te pieniądze inwestować.

Zapisz się do naszego newslettera

Otrzymasz praktyczny poradnik – instrukcję zakładania własnego bloga lub strony internetowej.


Jak założyć własnego bloga

Jeśli masz dodatkowe pytania, jak prowadzić fanpage, napisz w komentarzu poniżej. Zachęcamy również do udostępniania naszych wpisów na platformie Facebook oraz w innych mediach społecznościowych.

5/5 - (2 votes)

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *